کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یه عاشق تنها..

چقدر باید بشکنم تا تو اروم بگیری....

دل زمن بریده ای..

پرسیده ای از من

دل گم کرده ای یا به دیگری دل سپرده ای

هیچ کس عاشقت انگونه که من بودم نیست و نخواهد بود

شریک لحظه های تنهایی ام نشدی

حد اقل در فضای بی کرانه هستی شریک ارزویم باش

ارزویی که داشتن تو هنوز هم ارزویش خواهد بود و به یادگار خواهد ماند

خواستن تو با درد فراق همراهه

که برای قلب کوچیک من خیلی زیاده

در بی نهایت کوچه پس کوچه های خاطرات اشفته و پریشان خاطر به انتظارم

انتظار

انتظاری دردناک

فردا

فردا نیامده مگر فرقی با کنونم دارد

فردا مگر از امروز رنگین تر است

نمی دانی که برای ثابت نگه داشتن احساس کهنه ام چه خون دلها که نخورده ام

می دانی رسوای زمانه شدم

خیالی نیست در این پیچ و خم بودن و نبودنت

از بخت بد من شریانم هنوز در جریانه در بیکرانه ی حسرت و افسوسی که تو برایم به ارمغان گذاشتی

تاب و تب زیستن هم ندارد

نفس کشیدنم انگار زوره وفتی نباشی مگه هوایی هم برای نفس کشیدن هست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 20:32 | |